وبلاگ

بیزینس کوچینگ چه کمکی به شرکت ها می کند؟

بیزینس کوچینگ چه کمکی به شرکت ها می کند؟
مقالات

بیزینس کوچینگ چه کمکی به شرکت ها می کند؟

یک بیزینس کوچینگ شرکت، در راه اندازی کسب و کار کمک می کند و با کمک به آنها در شفاف سازی چشم انداز کسب و کار خود و نحوه منطبق شدن آن با اهداف شخصی هم کمک می کند. بیزینس کوچینگ شرکت، فرآیندی است که برای رساندن یک کسب و کار از جایی که الان هست به جایی که صاحب کسب و کار شرکت می‌خواهد باشد، استفاده می شود. جلسات ماهانه مربیگری بیزینس کوچینگ شرکت، به ما کمک می‌کند مسئولیت پذیری را حفظ کنیم و روی تعیین اهداف و رسیدن به آنها تمرکز کنیم.

مزایای شخصی بیزینس کوچینگ

مزایای شخصی بیزینس کوچینگ به اندازه افراد درگیر گسترده است، مشتریان متعددی گزارش می دهند که کوچینگ با کمک به آنها بر شغل و همچنین زندگی آنها تاثیر مثبت گذاشته است.

  1. ۱ایجاد اقدام در جهت دستیابی به اهداف
  2. ۲کسب و رضایت شغلی و زندگی بیشتر
  3. کمک مؤثرتری به تیم و سازمان کنید
  4. مسئولیت و مسئولیت‌پذیری بیشتر در قبال اقدامات و تعهدات به‌عهده بگیرد.
  5. با دیگران (رئیس، گزارش‌های مستقیم، همتایان) راحت‌تر و سازنده‌تر کار کنید.
  6. ارتباط مؤثرتری برقرار کنید. کوچکینگ فضای ارزشمندی را برای پیشرفت شخصی فراهم می‌کند. به‌عنوان مثال مدیران اغلب با کارکنان مواجه می‌شوند که با اعتمادبه‌نفس پایین دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

مدیران نباید تاثیر بیزینس کوچینگ را بر افراد خود دست‌کم بگیرند. زیرا اغلب تغییری اساسی در رویکرد کارشان به آنها ایجاد می‌کند. به‌عنوان مثال، افزایش اعتمادبه‌نفس کارکنان را قادر می‌سازد تا بیشتر خود را وارد محل کار کنند.

وب سایت رسمی دکتر مهدی شایسته

مزایای بیزینس کوچینگ در شرکت‌ها:

مزایای بیزینس کوچینگ در شرکت‌ها
  1. افراد را توانمند می‌کند و آن‌ها را مسئولیت تشویق می‌کند.
  2. مشارکت کارکنان را افزایش می‌دهد.
  3. عملکرد فوری را بهبود می‌بخشد.
  4. به شناسایی و توسعه کارکنان با پتانسیل بالا کمک می‌کند.
  5. به شناسایی نقاط قوت شرکت و سازمان و فردی و فرصت‌های توسعه کمک می‌کند.
  6. تعهد سازمانی و توسعه منابع انسانی را نشان می‌دهد.

تسریع تحول از طریق بیزینس کوچینگ:


برای خدمات مالی: تجربه خدمات مشتری خود را از طریق بیزینس کوچینگ افزایش دهید و با مشتریان اعتماد وفاداری ایجاد کنید. کوچینگ کسب‌وکار می‌تواند به بهبود روابط کمک کند و اقدامات افراد را بیشتر با اهداف عملکرد هماهنگ کند.
با تقویت تعامل داخلی برای هدایت نوآوری بیشتر و تصمیم‌گیری دقیق‌تر، عملکرد را با تیم خود افزایش دهید. بهبود اعتمادبه‌نفس، هوش هیجانی و مهارت‌های ارتباطی برای ایجاد انگیزه در اعضای تیم به سمت عملکرد بهتر.

برای خدمات حرفه‌ای:


با پرسیدن سوالات روشن‌تر و مناسب‌تر کردن رویکرد خود، اطلاعات مناسب را از مشتریان جمع آوری کنید. با ارائه‌ی اهداف استراتژیک و روشن و راهنمایی بیزینس کوچینگ، مشتریان خود را به سمت وضوح هدایت کنید.
شرکت‌های قابل‌اعتمادی را ایجاد کنید که براساس مشاوره، اصالت و حس بودن در گوشه مشتری خود هستند. محصولات استراتژیک خود را با راه‌حل‌هایی که چالش‌های مشتریان را به‌طور واقع‌بینانه و مؤثر برطرف می‌کند، تقویت کنید.

برای سازمان های غیر دولتی NFPS :

توانایی سازمان خود را برای ارائه مؤثرتر ماموریت خود به جوامعی که به آن‌ها خدمت می‌کنید، بهبود بخشید. خلاقیت، نوآوری و مسئولیت‌پذیری را برای برنامه‌های خود تقویت کنید و نیاز را به روش‌هایی که در بین مردم طنین‌انداز می‌شود به‌وضوح بیان کنید.
کارایی ارائه برنامه خود را با تفکر استراتژیک تر و شناسایی فرصت‌هایی که نتایج بیشتری را به‌همراه دارند، افزایش دهید. حمایت مؤثرتری را هم در سازمان خود و هم با شرکای خارجی و ذهن فعال ایجاد کنید.


برای فناوری:

تقویت توانایی شناسایی نیازهای مشتری و رسیدن به‌علت اصلی چالش‌های عملیاتی به‌طور مؤثرتر، دیدگاه استراتژیک گسترده‌تری در مورد این‌که چگونه زیرساخت فناوری از استراتژی تجارتی به عملیاتی پشتیبانی می‌کند، به دست آورید.
نقشه‌های راه سازمانی بسازید که نیازهای مختلف در بخش‌ها را در نظر بگیرد. تیم‌ها را به مهارت‌های ایجاد رابطه و همدلی مورد نیاز برای جلب رضایت زین و آن مکعب مجهز کنید.

برای UTILITIES :

با ایجاد یک محیط کاری مثبت از طریق تعیین انتظارات روشن از اولویت‌های و ایمن‌سازی ها، تمرکز کارکنان را افزایش دهید.
با تجهیز رهبران به مهارت‌هایی برای مدیریت مؤثرتر تیم‌هایشان، اهداف تجاری و اولویت‌های تیم را بیشتر هماهنگ کنید.
تجربه خدمات مشتری خود را با افزایش و وفاداری و رضایت مشتری بهبود بخشید. یک فرهنگ حمایتی و محترمانه ایجاد کنید که اهمیت رفاه کلیه اعضای تیم، ازجمله سلامت روان آن‌ها را در نظر بگیرند.

مزیت عملکرد بیزینس کوچینگ:

خودآگاهی بیشتر و زمینه‌ای: کوچینگ به شما و محل کار شما مربوط می‌شود. شما به‌عنوان یک رهبر در سازمان خود بینش خود را به دست خواهید آورد.
درک بیشتر از دیگران: یک بیزینس کوچینگ شرکت به شما کمک می‌کند تا بفهمید چرا دیگران ممکن است آن‌گونه فکر کنند و رفتار کنند. شما در مورد اقداماتی که می‌توانید برای کمک به اعضای تیم یا تمرکز آن‌ها در جهتی که برای سازمان بهتر است انجام دهید، یاد خواهید گرفت.
توانایی تقویت‌شده برای برقراری ارتباط: یک مربی با شما کار می‌کند تا راه‌هایی را برای بهبود نحوه انتقال آنچه برای شما، کسب‌وکار و کارمندان مهم است، بیابد.


توانایی تقویت‌شده برای مربیگری دیگران: هنگامی‌که ارزش مربیگری را برای بهبود عملکرد برای پیشرفت خود تجربه کرده‌اید، آمادگی بیشتری برای توجه و استفاده از فرصت‌های مربیگری با تیم خود خواهید داشت. این یک ظرفیت از تمایز کلیدی بین یک رهبر خوب و عالی خواهد بود.


نتیجه:


بااین‌حال، یک نتیجه خوب برای بیزینس کوچینگ مستلزم یک رابطه مربیگری خوب است. پرسیدن سؤالات درست، در ابتدا زمینه را برای یک همکاری مربیگری قوی فراهم می‌کند. اگر آماده سرمایه‌گذاری روی کوچینگ هستید تا عملکرد خود و همچنین عملکرد کارکنان را بهبود بخشید یا فقط به 60 تا 90 دقیقه در هفته نیاز داری تا بیشتر به کار خود برسید، کوچینگ مجازی روشی متمرکز و متناسب را برای ارتباط توسعه عملکرد خود با نیازهای کاری روزانه‌ی شما فراهم می‌کند.

بیزینس کوچینگ چه کمکی به شرکت ها می کند؟

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *