وبلاگ

نکات مهم در جذب نیرو در شرکت ها

Recruitment
مقالات

نکات مهم در جذب نیرو در شرکت ها

جذب نیرو برای برنامه ریزی مالی محل کار


کل نیروی کار را برای دستیابی به اهداف مالی و هدایت رویدادهای زندگی از طریق راهنمایی شخصی فردی، برای جذب نیرو و ابزارهای دیجیتال و راه حل های محل کار توانمند کنید.

تأسیس بنیاد مالی
به کارمندان کمک کنید تا امور مالی شخصی خود را کنترل کنند و برای آگاهی و تعامل با مزایای محل کار را برای جذب نیرو افزایش دهند.

ایجاد ثبات مالی
خدمات مشاورهای اختصاصی برای کمک به رهبران برای دستیابی جذب نیرو و به اهداف رسیدن بلندمدت و بهینه سازی پاداش و مزایا.

مدیریت ثروت
خدمات بسیار شخصیسازیشده که به مدیران کمک میکند، جذب نیرو و فرصتهای مالی را به حداکثر برسانند و ریسک را کاهش دهند و زمان خود را برای تمرکز بر کسبوکارتان آزاد کنند.

تیم خود را برای جذب نیرو قدرتمند کنید
بهینه سازی پاداش و مزایا
با درک ارزش واقعی آنچه ارائه میکنید، حفظ جذب نیرو و بازگشت سرمایه را در برنامه های مزایا افزایش دهید.

افزایش بهره وری و تمرکز
به کارمندان خود آموزش دهید و به آنها قدرت دهید تا به امور مالی خود اعتماد داشته باشند، تا کمتر استرس داشته باشند و بهره ور بمانند.

پیمایش ریسک
ترویج انطباق با رویه های شرکت، سیاست های نظارتی و قوانین مالیاتی.
الهام بخش نیروی کار خود باشید
کاهش استرس، ایجاد اعتماد به نفس
استراتژی ها و راه حلهای برنامه ریزی مالی با خدمات کامل را ارائه دهید که نیازهای یک نیروی کار مدرن را برآورده میکند.

تعیین و دستیابی به اهداف
برنامههای مناسبی را برای افزایش احتمال دستیابی کارکنان به اهداف کوتاهمدت و بلندمدت ایجاد کنید.

ایجاد آرامش ذهنی
به کارمندان شخصی بدهید تا برای راهنمایی در مورد امور مالی شخصی و نیازهای منحصربه فرد خود به آنها مراجعه کنند.

عناصر یک استراتژی جذب نیرو موفق چیست؟
۱.یک برند کارفرمای شفاف برای جذب نیرو ایجاد کنید.
۲.پستهای شغلی ایجاد کنید که نشان دهنده شرکت شما باشد.
۳.از رسانههای اجتماعی برای هدف قرار دادن استعدادها استفاده کنید.
۴.روی سیستم ردیابی متقاضی سرمایه گذاری کنید.
۵.تابلوهای شغلی خاص را کاوش کنید.
۶.استخدام در جذب نیرو در دانشگاه را در نظر بگیرید.
۷.نامزدهای منفعل را پیدا کنید و به آنها بگویید که آنها را میخواهید.
۸.مصاحبه های عالی انجام دهید.
۹.ارجاع کارمند را در نظر بگیرید.


مطمئن باشید که با این نه استراتژی جذب کارمند برای کمک به بهبود فرآیند استخدام، استعدادهای با کیفیت بالا را پیدا می کنید. اگر به دنبال یک پلت فرم استخدام برای جذب نیرو هستید، از ابزار انتخاب محصول استخدامی ما استفاده کنید.


فهرستی از ابزارهای استخدام متناسب با نیازهای شما را دریافت خواهید کرد تا به شما کمک کند کاندیدای عالی برای شرکت خود پیدا کنید:


۱. کارفرمای شفاف در جذب نیرو ایجاد کنید
یک استراتژی مهم برای فرآیند در جذب نیرو و استخدام شما به برند کارفرمای شما متکی است. برند کارفرمای شما چیزی است که شما را از سایر شرکت های استخدام کننده متمایز میکند و به نامزدها نشان میدهد که چرا باید برای شما کار کنند.
نام تجاری کارفرما باید منعکس کننده ماموریت، فرهنگ و ارزش های کسب و کار شما باشد.
به سوالاتی مانند:
“چرا کسی میخواهد در جذب نیرو به صورت فعالانه این شرکت فعالیت کند؟”
“آیا شرکت شما درمورد جذب نیروهم پشتیبانی میکند؟”
” چند نفراز کارکنان شما، شرکت را به عنوان مکانی عالی برای جذب نیرو و کار کردن در آنجا توصیه میکنند؟”
از آنجا، بررسی کنید که صفحه، رسانههای اجتماعی و تبلیغات کسب و کارتان با برند کارفرمای شما همخوانی دارند.

  1. پست های شغلی ایجاد کنید که نشان دهنده جذب نیرو در شرکت شما باشد
    پست شغلی شما اولین نتیجهای است که طرف از شما خواهد داشت. شما میخواهید مطمئن باشید که سازمان یافته و حرفهای ظاهر میشوید و در عین حال همچنان از برند خود استقبال میکنید و اهداف استخدام خود را برای جذب نیرو به اشتراک میگذارید.
    آیا شرکت شما بر اساس کمدی ساخته شده است؟ پست شغلی را خنده دار کنید! به شدت تجارت؟ مطمئن شوید که تبلیغ شما شیک و به خوبی چیده شده است. این استراتژی استخدام و جذب نیرو به شما کمک می کند متقاضیان بیشتری را جذب کنید و نامزدهای واجد شرایطی را جذب کنید که با فرهنگ شرکت شما مطابقت دارند.
    و، مطابق با نکته شماره 1، مطمئن شوید که آگهیهای شغلی شما با برند شرکت شما – مانند رنگ، تایپوگرافی و لوگو – همسو باشد تا حرفهای بودن را نشان دهد.

۳.از رسانه های اجتماعی برای هدف قرار دادن استعدادها در جذب نیرو استفاده کنید.
استخدام اجتماعی یک استراتژی استخدام برای جذب نیرو است که از رسانه های اجتماعی برای یافتن استعداد، تبلیغ شغل و ارتباط با کارمندان بالقوه استفاده میکند.
بسیاری از برندها در یافتن نامزدهای باکیفیت با این استراتژی استخدام موفق بوده اند، از جمله اوبر، اپل و زاپوس. مطمئن شوید که در رسانه های اجتماعی حضوری ایجاد کنید که با ارزش ها و برند کارفرمای شما هماهنگ باشد.
برای مثال، اگر شرکت شما برای بشردوستی ارزش قائل است، عکس‌ها یا ویدیوهای یک کمپین بشردوستانه موفق اخیر را که سازمان شما رهبری کرده است، به اشتراک بگذارید.
کارمندان فعلی همچنین ممکن است پیام های برند شرکت را در مورد فرصت های شغلی در شبکه های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

  1. در سیستم ردیابی متقاضی سرمایه گذاری کنید
    با سرمایه گذاری در سیستم ردیابی متقاضی (یا ATS) در زمان مدیران استخدام و جذب نیرو و پول شرکت خود صرفه جویی کنید. ATS یک ابزار نرم افزاری است که فرآیند ارسال شغل و یافتن استعدادهای واجد شرایط را خودکار می کند. این اغلب شامل ارسال کار با یک کلیک در چندین سایت، مرتب سازی متقاضی و زمان بندی مصاحبه می شود.
    گزینه های زیادی وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام دهید و بهترین ATS را با توجه به بودجه و اندازه استخدام شرکت خود بیابید.

فکر خود را اینجا بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *